Tijdregistratie met Eagle-Time

Eagle-Time is een compleet, modern en volledig webgebaseerde tijdregistratiesysteem voor de verwerking van de aan- en afwezigheid van uw medewerkers. Hoe complex de regels van uw onderneming ook zijn, Eagle-Time automatiseert het proces volledig en maakt het efficiënter. Alle CAO regels kunnen door het systeem verwerkt worden en een legio aan rapporten kan worden uitgedraaid.

Eagle-Time biedt oplossingen voor alle marktsegmenten. Van kantoor tot productie, van retail tot gezondheidszorg en alles daar tussen. Eagle-Time is een onderdeel van de Eagle productlijn, met onder andere modules voor urenverantwoording, toegangscontrole, aanwezigheidsregistratie, bezoekersregistratie en vergaderkamerbeheer. Alle producten zijn volledig met elkaar geïntegreerd en maken gebruik van een MS-SQL database. Door de openheid van Eagle-Time is overdracht van en naar diverse andere systemen, zoals personeelsmanagement- en salarisverwerkingssystemen, gewaarborgd. Voor dataverzameling kan gebruik worden gemaakt van boekingsterminals, maar gegevens kunnen ook handmatig ingevoerd worden. De flexibiliteit van Eagle-Time staat garant voor een naadloze integratie in praktisch elke omgeving.

Eagle Time biedt:

  • Automatische verwerking van alle denkbare (CAO) regels
  • Real-time inzicht en het valideren van tijden
  • Zelfbediening voor medewerkers
  • Talloze rapporten

Verder hebben de medewerkers de mogelijkheid om hun eigen urenoverzicht te bekijken en hun vakantiesaldo op te vragen. Tevens kunnen medewerkers via Eagle-Time zelf verlof aanvragen die managers vervolgens kunnen accorderen.

 

Productleaflet Eagle-Time 

Brochure Eagle-Time