Support

Al onze software en hardware wordt uitgebreid getest voordat ze bij onze klanten wordt geïnstalleerd en gemonteerd. Hiervoor hebben wij een speciaal bedrijfsonderdeel: GONEN AUTOMATION SERVICES. Hier werken ervaren productspecialisten die ook zorgen voor de installatie en implementatie van onze producten bij de klant. Mocht er ondanks alle goede zorgen en de hoge kwaliteit toch eens iets fout gaan, dan kunt u rekenen op een snelle en adequate service.

Heeft u een vraag over een van onze producten of oplossingen en staat deze niet hieronder bij de ‘Veelgestelde vragen’? Dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk.

De helpdesk is tijdens werkdagen geopend op de volgende tijden:
08:30 – 12:30
13:00 – 17:00

Klanten met een onderhoudscontract kunnen, bij vragen of problemen, bellen met onze helpdesk op (078) 652 07 40 of een e-mail sturen naar helpdesk@gonen.nl  .

Klanten zonder onderhoudscontract verzoeken wij in voorkomende gevallen contact op te nemen via e-mail: helpdesk@gonen.nl .


Hier vindt u de veelgestelde vragen en antwoorden.

Hoe pas ik de datum/tijd op de boekingsterminal(s) aan?

Klik hier om een document te downloaden waarin wordt beschreven hoe u de datum- en tijdinstellingen van de boekingsterminal(s) kunt aanpassen.
Klik hier om een document te downloaden waarin wordt uitgelegd hoe u de tijd kunt aanpassen/corrigeren in de software, indien u vergeten bent om tijdig de boekingsterminals op de juiste tijd te zetten. Middels dit document kunt u de “verkeerde” kloktijden corrigeren.

Ik krijg geen gegevens van de terminals binnen

Controleer of de collector aan staat.
De collector staat aan maar er komen nog steeds geen gegevens binnen:Controleer status via de collector.

Er is status:
Controleer of de ‘Perfect-Time enabled’ optie in de collector aan staat en of Perfect-Collector én Perfect-Time naar hetzelfde ‘Perfect-Time transaction’ bestand kijken.

Er is geen status:
Controleer of de verbindingskabel tussen de pc en de terminal goed zit. Plug hem uit en opnieuw erin en trek de netspanningkabel van de terminal voor een paar (3) seconden uit het stopcontact. Probeer opnieuw status op te vragen.

Er is status:
Probleem opgelost.

Er is nog steeds geen status:
Neem contact op met de helpdesk.

Hoe kan ik een rapport op mijn scherm weergeven

De rapporten worden altijd ingedeeld volgens de instellingen van uw actieve printer. U moet dus op zijn minst één printer binnen Windows hebben gedefinieerd. Indien u geen printer heeft, doe dan alsof u er toch één heeft en installeer één van de bekende standaard printerstuurprogramma’s

Op welke computer sluit ik de activeersleutel aan?

U kunt de activeersleutel het beste op de computer aansluiten waarop één van de Perfect-Line programma’s het meest wordt gebruikt. Bij voorkeur is dit de pc waar ook de communicatie met de boekingsterminals op plaats vindt (via Perfect-Collector). Heeft u geen boekingsterminals en gebruikt u ook niet de collector, sluit de sleutel dan aan op de pc waarop normaal gesproken dagelijks of wekelijks Perfect-Time en/of Perfect-Presence wordt opgestart.

Ik zit nog in de evaluatie periode. Ben ik mijn gegevens kwijt als ik het pakket registreer?

Nee. Alle gegevens blijven bewaard, ook als de evaluatieperiode al (lang) is verlopen.