Reparaties

Indien u een reparatie van een boekingsterminal wenst, neem dan eerst contact op met onze technische dienst. Doorgaans bestaat voor klanten met een onderhoudscontract de mogelijkheid om gedurende de reparatie een vervangende boekingsterminal te krijgen.U kunt ons bereiken op het volgende telefoonnummer:

(078) 652 07 40 (helpdesk/support)Reparaties dienen aangeboden te worden in een deugdelijke verpakking, voorzien van een volledig ingevuld “Reparatie Aanvraag Formulier”. Dit document kunt u hier onder online invullen. De bevestiging die u via de e-mail ontvangt, kunt u printen en vervolgens bij de desbetreffende apparatuur voegen. Indien u meerdere apparaten opstuurt, dient u voor ieder apparaat een apart formulier in te vullen en bij te sluiten.

 

Reparaties kunnen gestuurd worden naar:

GONEN AUTOMATION SERVICES B.V.
T.a.v. de afdeling Support
Laan der Verenigde Naties 275
3318 LA DORDRECHT

 

Wij zullen ervoor zorgen dat de reparatie zo spoedig mogelijk wordt afgewikkeld. U krijgt automatisch de terminal retour gezonden indien deze klaar is. Indien u in het bezit bent van een vervangende boekingsterminal, verwachten wij deze binnen één week na verzending van de gerepareerde terminal terug.