Eagle-Visitor voor bezoekersregistratie

Eagle-Visitor is een hulpmiddel voor iedere organisatie die bezoekers ontvangt. De bezoekers kunnen zelf de gegevens invoeren bij aankomst. Eagle-Visitor neemt hiermee veel werk uit handen! U heeft een duidelijk overzicht: Wie is er op bezoek geweest, wanneer en bij welke medewerker?

Console functie voor bezoekersregistratie

Bij het onderdeel Console kiest de bezoeker bij aankomst zijn/haar taal en vult de persoonlijke gegevens in. Door het gebruik van gegevens van een eerder of reeds gepland bezoek vindt de invoer versneld plaats. Indien gewenst, verstrekt de Console functie informatie over de ontvangende organisatie, zoals productinformatie of veiligheids- en gedragsvoorschriften. Tevens biedt de Console de mogelijkheid om de bezoeker een vragenlijst te laten invullen. De antwoorden worden direct zichtbaar bij de receptie.

Administrator functie voor bezoekersregistratie

De Administrator functie wordt gebruikt door de beheerder (bijvoorbeeld receptionisten, baliemedewerkers of portiers). U kunt bezoekersgegevens invoeren en controleren, bezoekerspassen ontwerpen, aanpassen en uitprinten. De functie verschaft een duidelijk inzicht in de geplande, gearriveerde, toegelaten en de vertrokken bezoekers. Door de e-mail functie wordt de bezoeker automatisch bij de contactpersoon aangemeld.
Bezoekers die via Eagle-Visitor zijn geregistreerd worden automatisch toegevoegd aan de lijst van personen in Eagle-Presence. Hierdoor maken ze automatisch deel uit van het calamiteitenplan van het bedrijf.

Voordelen:

  • Overzicht: Wie is er op bezoek geweest, wanneer en bij wie?
  • Eenvoudig informeren over veiligheids- en gedragsvoorschriften
  • Compleet overzicht van aanwezigen in het geval van een calamiteit

Wilt u meer weten?