Eagle-Visitor voor bezoekersregistratie

bezoekersregistratieEagle-Visitor, de Eagle bezoekersregistratie module, is een hulpmiddel voor iedere organisatie die bezoekers ontvangt. Of een bezoeker zich nu meldt bij de portier, bij de receptie of direct bij de contactpersoon: Eagle-Visitor biedt hiervoor een uitstekende oplossing.

De bezoekersregistratie module biedt:

  • Duidelijk overzicht van geplande, gearriveerde, toegelaten en vertrokken bezoekers
  • Automatische e-mails naar bezoekers en gastheren bij planning en aankomst van bezoekers
  • Iedere bezoeker de mogelijkheid om bij aankomst zich in zijn eigen taal aan te melden

 

Console Functie – bezoekersregistratie

Bij het onderdeel Console kan de bezoeker bij aankomst zijn taal kiezen en eigen gegevens invoeren, zoals zijn naam, de naam van de organisatie en de naam van de contactpersoon. De invoer van deze gegevens kan versneld plaatsvinden door gebruik te maken van gegevens van een eerder of reeds gepland bezoek. Naar wens kan op de Console informatie worden verstrekt over de ontvangende organisatie, zoals productinformatie of veiligheids- en gedragsvoorschriften.

Administrator Functie – bezoekersregistratie

Dit onderdeel wordt gebruikt door de beheerder. Dit kunnen receptionisten, baliemedewerkers of portiers zijn. De beheerder kan bezoekersgegevens invoeren en controleren (gelijk aan de functionaliteit van de Console), bezoekerspassen ontwerpen, aanpassen en printen. De Administrator functie verschaft een duidelijk inzicht in de geplande, gearriveerde, toegelaten en vertrokken bezoekers. De beheerder kan de bezoeken niet alleen plannen, maar deze ook aanpassen en afhandelen. Een e-mail functie meldt de bezoeker automatisch aan bij de contactpersoon. Bovendien bestaat de mogelijkheid om parkeerplaatsen en vergaderruimten te reserveren. Diverse bezoekersregistratie rapportages geven gedetailleerd inzicht in wie op bezoek is geweest, wanneer en bij welke medewerker.

Entry Functie – bezoekersregistratie

Het registreren van de bezoeker kan versneld plaatsvinden als iedere (bevoegde) medewerker vooraf de afspraken inplant en eventueel parkeerplaatsen en vergaderruimte reserveert. Dit is mogelijk door middel van de Entry functie. Ook kan men instellen dat het systeem van het geplande bezoek een bevestiging per e-mail naar de bezoeker stuurt.