Eagle-Presence voor aanwezigheidsregistratie

Eagle-Presence is de ideale oplossing voor degenen die in één oogopslag willen weten welke medewerkers op een bepaalde locatie aanwezig zijn. Onmisbaar voor onder andere telefonisten, receptionisten, portiers en beveiligingsbeambten!

Eagle-Presence voor aanwezigheidsregistratie geeft u in één blik op het scherm antwoord op vragen als:

  • In geval van calamiteiten: wie is er binnen?
  • Bij de receptie: hoeveel mensen zijn aanwezig en wie is op welke locatie, op welke afdeling en in welk gebouw, hoeveel EHBO- en/of BHV-gediplomeerden zijn aanwezig?
  • Bij vertrek: bent u de laatste die vertrekt en dient u dus de nodige maatregelen te treffen?
  • In geval van geen gehoor: is een persoon afwezig? Is hij op een andere locatie? Is hij buiten de deur werkzaam of heeft hij pauze?

Direct inzicht in aan- en afwezigheid van medewerkers

U beschikt altijd over de meest actuele status in een goed en duidelijk overzicht. Doordat u kunt selecteren op bijvoorbeeld bedrijf, locatie en afdeling, heeft u altijd de lijst met personen waarin u geïnteresseerd bent op het scherm. Dankzij de vrij in te stellen aanwezigheidsfilters kunt u een selectie maken op persoonskenmerken die binnen uw organisatie van belang zijn; zoals EHBO en/of BHV gediplomeerden, of medewerkers met een bepaalde bevoegdheid. Met de speciale zoekfuncties kan een medewerker snel getraceerd worden.

Goede aansluiting op het calamiteitenplan

Bij calamiteiten geeft Eagle-Presence altijd de gewenste informatie. Het rapport geeft per verzamelpunt en per afdeling informatie over wie aanwezig is en waar en wanneer hij/zij zich voor het laatst heeft in of uit geboekt.

aanwezigheidsregistratie-overzicht

Voordelen:

  • Direct inzicht in aan- en afwezigheid van alle medewerkers en bezoekers
  • Ongelimiteerd aantal statussen: In, Uit, Pauze, Niet Storen, Dienstreis, etc.
  • Op elk tijdstip onmiddellijk een calamiteitenrapport
  • Uitgebreide zoekmogelijkheden

Wilt u meer weten?