Helpdesk


(078) 652 07 40
helpdesk@gonen.nl

GONEN-SUPPORTknopDownload Gonen-Meeting

Onze helpdeskmedewerkers
staan dagelijks klaar om
onze klanten de juiste
ondersteuning te bieden.

Al onze software en hardware wordt uitgebreid getest voordat ze bij onze klanten wordt geïnstalleerd en gemonteerd. Hiervoor hebben wij een speciaal bedrijfsonderdeel: GONEN AUTOMATION SERVICES. Hier werken ervaren productspecialisten die ook zorgen voor de installatie en implementatie van onze producten bij de klant. Mocht er ondanks alle goede zorgen en de hoge kwaliteit toch eens iets fout gaan, dan kunt u rekenen op een snelle en adequate service.

Heeft u een vraag over een van onze producten of oplossingen en staat deze niet hieronder bij de ‘Veelgestelde vragen’? Dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk.

De helpdesk is tijdens werkdagen geopend op de volgende tijden:
08:30 - 12:30
13:00 - 17:00

Klanten met een onderhoudscontract kunnen, bij vragen of problemen, bellen met onze helpdesk op (078) 652 07 40 of een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Klanten zonder onderhoudscontract verzoeken wij in voorkomende gevallen contact op te nemen via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..



Hier vindt u de veelgestelde vragen en antwoorden.